Työskentely Itä-Suomen koulussa

Innostus lähtee henkilökunnasta!

Opetuksen laadun ratkaisee osaava ja innostunut henkilökunta.

Itä-Suomen koulun erityispiirteet, venäjän kieli ja yrittäjyys, antavat tilaa opettajien luovuudelle ja erikoisosaamiselle.

Työskentely Itä-Suomen koulussa vaatii opettajalta joustavuutta ja kykyä sopeutua muuttuviin tilanteisiin. Samalla se on myös mielekästä ja motivoivaa – meillä on kivaa tehdä töitä! Pienissä kouluyhteisöissä kaikki ovat tuttuja keskenään, ja meillä vallitsee vahvasti kansainvälinen, avarakatseinen ja oppimisen iloa tukeva ilmapiiri.

Venäjän kielen taito on koulun arjessa hyödyksi, mutta sitä ei henkilöstöltä edellytetä. Opettajalla on toki mahdollisuus harjoittaa omaa kielitaitoaan.

Oletko kiinnostunut työskentelemään Itä-Suomen koulussa? Ota yhteyttä

Opetusharjoitteluun?

Opetusharjoittelijat ovat tervetulleita Itä-Suomen kouluun.

Mikäli haluat suorittaa harjoittelusi meillä, ole yhteydessä yksikön rehtoriin harjoitteluohjaajan löytämiseksi.